Promomateriaal

Zet je merk in de spotlights

Het belang van promotiemateriaal

Visuele indrukken zijn belangrijker dan ooit. Consumenten worden overspoeld met informatie. En net daarom is merkpresentatie zo belangrijk. Origineel en effectief promotiemateriaal is van onschatbare waarde. Of je nu een bedrijf runt, een evenement organiseert of een product lanceert, het juiste promotiemateriaal heeft veel impact op je doelgroep.
 

Krijg een vrijblijvende offerte!

Promotiemateriaal, dat is een breed scala aan items, van bedrukte flyers en brochures tot promotionele geschenken (give aways), POS materiaal en displays. Het toont je merkidentiteit en brengt je boodschap op een tastbare manier over.

 

Gadgets

Of je nu op zoek bent naar gadgets of ander materiaal voor een beurs, bedrijfsevenement, productlancering of gewoon voor dagelijkse marketingactiviteiten, het investeren in hoogwaardig promotiemateriaal is een strategische stap om de zichtbaarheid van je merk te vergroten en langdurige relaties op te bouwen met je doelgroep.

Balpennen met logo

Gadgets inzetten als onderdeel van je marketingstrategie zorgt voor een blijvende indruk bij je klanten en relaties. Want in een wereld waar digitale marketing overheerst, zijn fysieke promotieartikelen zoals gadgets tastbare herinneringen aan je merk, waardoor de kans groter wordt dat je boodschap blijft hangen. 

Bovendien bieden gepersonaliseerde gadgets een dubbel voordeel: ze verhogen niet alleen de merkherkenning, maar versterken ook het gevoel van waardering bij je klanten, omdat ze iets van waarde ontvangen. 

psp communications ontwerpt gadgets die aansluiten bij de interesses van je doelgroep en het imago van je bedrijf. Zo creëer je een blijvende, positieve merkervaring.

 

Beursstanden die jouw verhaal vertellen. 

Sta je op een beurs? Met een unieke beursstand spring je eruit bij je potentiële klanten. Wij integreren je huisstijl op al je communicatiedragers, beursstanden, mailings, gadgets en overal waar jij prominent aanwezig wil zijn. Elke communicatiedrager is verschillend en wordt helemaal op maat van je bedrijf ontworpen.

Zo creëer je een samenhangende en herkenbare merkbeleving. Dit is cruciaal in een beursomgeving, waar eerste indrukken tellen. De manier waarop jij je onderscheidt van de rest is de sleutel tot succes. Een beursstand op maat draagt niet alleen de essentie van je merk uit, het valt ook op bij je doelgroep.

Strategische samenhang in branding versterkt de herkenbaarheid van je merk en bouwt aan een sterk imago, al vanaf de eerste indruk op de beurs. En psp communications staat klaar om je daarin van A tot Z te begeleiden.

POS materiaal

Geef je product of dienst de extra aandacht die het verdient met POS materiaal. Spring in het oog van je klanten en geef je merkbekendheid een stevige boost. 

Point-Of-Sale (POS) materiaal gebruiken is een effectieve manier om de aandacht te trekken in de directe verkoopomgeving. Dat is nodig om extra aankopen te stimuleren. Met opvallend POS materiaal, zoals displays of posters, wek je de interesse van de consument op het cruciale moment van aankoopbeslissing.

 

Dat verhoogt niet alleen de zichtbaarheid van je product, het ondersteunt ook de merkidentiteit bij de winkelervaring. Een goed ontworpen POS campagne zet het unieke verkoopargument van je product in de verf. Daardoor versterk je je merkbekendheid. 

Het is de ideale manier om speciale aanbiedingen, nieuwe producten of diensten te tonen en om je bedrijfsidentiteit te tonen. Je valt niet alleen op bij potentiële klanten, je zet ze ook aan tot actie! 

psp communications helpt je graag bij het bepalen van je bedrijfsidentiteit. Tijdens een uitgebreid briefingsgesprek leren we jouw organisatie helemaal kennen. Die informatie steken we dan in een creatief jasje dat past bij je doelstellingen en je activiteit.

 

Graag samen kijken naar de mogelijkheden?

Sylvia zorgt voor de taakverdeling en waakt over het goede verloop van jouw project.

The agency is our refered partner for our internal magazine and contribute to other different graphic projects such as creating characters for the Safety department a.o.
PSP know SPIE very well and understand quickly our briefings. They ask the good questions and come with concrete solutions in line with our strategy and budget.

Laure S.
Communication Manager at SPIE Belgium

Vinçotte werkt nu al sinds 2020 samen met PSP communications voor de realisatie van ons personeelsmagazine. We zijn in de wolken met de samenwerking. We zagen het aantal lezers constant groeien en kunnen intussen bogen op een leesbereik van 80% voor onze laatste editie. De journalisten, de fotograaf en de organisatie van iedere editie, alles gebeurt uiterst efficiënt … en, wat voor mij van het grootste belang is, de werksfeer is ontspannen maar professioneel. In 2 woorden: een aanrader!

Christelle B.
Manager Internal Communication at Vincotte

De voorbije jaren heeft onze organisatie meerdere opdrachten toevertrouwd aan PSP Communications, waaronder: de lay-out en druk van jaarverslagen en opleidingscatalogi, het ontwerp en uitwerking van een logo en huisstijl voor een aantal van onze projecten, het ontwerp van de bestickering van ons allernieuwste promotieproject de ConstruBus, algemene ondersteuning in onze communicatiestrategie... Bij deze kunnen we bevestigen dat de hen toevertrouwde opdrachten, tot onze tevredenheid, steeds beantwoorden aan onze kwaliteitscriteria, binnen de gestelde deadlines werden  uitgevoerd, en dit tegen een marktconforme prijs. Verder beschikt hun team aan een mix van creatieve talenten, wat hen in staat stelt om over de meest uiteenlopende zaken actief met ons mee te denken en doelmatige oplossingen aan te reiken. Kortom, wij zijn zeer tevreden over onze samenwerking en zullen ook in de toekomst nog meermaals een beroep doen op hun diensten.

Bruno V.
CEO at Constructiv

Ik ben zeer tevreden van de samenwerking die wij aangegaan zijn met PSP. Van voorbereiding tot in de uitvoering denkt PSP mee om de doelstelling van de campagnes te bereiken. Bij Citrique Belge hebben we gekozen voor PSP omdat ze uniek zijn in hun aanpak, persoonlijk, accuraat en met veel engagement. Dit hebben we nodig om onze gouden regels in 10 campagnes te lanceren. Nogmaals dank aan PSP, nog 4 campagnes en we zijn rond met de Gouden Regels van Citrique Belge.

Fernando D.
Safety Manager at Citrique Belge

Wat was het doel van de samenwerking?
Layout of different publications and stand

Wat heeft de grootste indruk bij u achtergelaten?
relationship, reactivity, understanding of the project.

Zijn er gebieden voor verbetering?
Not for the moment

Anne-Marie zou graag weer met deze agency willen samenwerken.

Anne-Marie H.
External Communication Officer at Tractebel

Werken met PSP Communications is een plezier op zich. De project verantwoordelijke maakt niet alleen tijd maar schrikt ook niet om afstanden de rijden om bepaalde projecten een vorm te geven. Wij, van Buchen Industrial Service, werken al een aantal jaren samen met PSP. Wij hebben projecten gehad waar wij ons vrachtwagens in heel België door PSP hebben laten bekleven door grote actiestickers, wij hebben kerst presenten voor klanten op maat laten maken en natuurlijk ook het traditionele drukwerk hebben wij door PSP laten doen. PSP is klantgericht, flexibel van geest en altijd op tijd om resultaten op te leveren. Met ander woorden een aanrader om mee samen te werken.

Daniela E.
Managing Director at Buchen Industrial

Creatief team dat een verrassende en pittige campagne op poten gezet heeft voor onze Politiezone. Wij kregen een snelle en kwaliteitsvolle service. Het is bovendien erg aangenaam dat er steeds snel gereageerd wordt bij vragen.

Katrien V.
Coordinator Politiezone Overijse

Sinds jaren positieve ervaringen in de samenwerking met deze kleine, flexibele KMO.  Oplossingen en support op maat, een open telefoonlijn voor “last minute” vragen of kleine probleempjes nét vóór die industriebeurs… Mee met recente IT-trends, zonder de functionele essentie van “communicatie” uit het oog te verliezen. Géén nutteloze kosten voor company-overhead, “you only pay for what you get”. “No nonsense” aanpak in de begeleiding van een vaag klant-idee naar een goede prijs-kwalitatieve  oplossing. PSP is géén “externe communicatie-partner” voor ons, maar het vakkundige verlengstuk van onze eigen beperkte inspiratie en ideeën als klant. Gewoon leuk om met deze mensen samen aan een idee, decor of communicatieproduct te werken.

Christian D.
Business Group Leader Big Science at Agoria

De flexibiliteit en professionaliteit van jullie firma wordt hier zeer gewaardeerd. Ook het meedenken en aanbrengen van oplossingen is zeker een pluspunt. Kort beschreven zijn wij heel tevreden over PSP.

Ludwig G.
Verantwoordelijke Facility at Constructiv

Samen bouwen aan jouw verhaal?
Kom zeker eens langs!
De koffie staat al klaar

Karen
Art Director
adres
Josse Biesmansstraat 7
1560 Hoeilaart
Blijf op de hoogte

PSP Communications © 2025